lördag,

Haha, heja mig på att blogga. NOT! Gårdagens enda inlägg var ju vad jag gjorde i torsdags, dålig stil av mig, haha. Men det som hände igår var att jag var duktig och dammsög, plus poäng till mig, haha.

Sen på kvällen var jag på bio och såg G.I. JOE: THE RISE OF THE COBRA. Var inte direkt  den bästa filmen jag någonsin sett, men är en väldigt tjejig tjej som knappt ser annat än just "tjejfilmer" så var kul att se nått annat för en gångs skull :) Bäst var nog i alla fall ljudeffekterna som man fick av den lilla nissen brevid, haha :P

Imorse blev jag väckt på bästa möjliga sätt av pappa:
- Godmoooorron! Om en timme tänkte jag åka till Örebro och den som vill får följa med bara den är klar om en timme!"
Så gissa vem som var först på med kläder m.m.? Me, myself and I. Moahaha.

Så det jag har gjort idag är alltså varit i Örebro igen, tycker verkligen om den där staden. Hälsade på systeryster som köpte tv och bokhylla. Själv köpte jag inte så mycket, bara ett hårband, ett nagellack, en kattborste och två filmer :)

Skriver nog ett mer intressant inlägg lite senare, kände bara att jag inte ville va tråkig och inte uppdaterat nånting, haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0