27,

God morron på er allihopa!
Idag är det måndag, ny vecka med nya friska tag. Haha, vad vuxet och mammit det där lät, aja. Har ju flex idag så ska jobba hemmifrån, bortsätt från att jag ska till skolan en sväng och prata lite med nissarna på konsult och service om min dator. Jag lämnade in den innan påsklovet, fick tillbaka den förra veckan och då sa dom att dom hade fixat allt. Men icke sa nicke, den fungerar fortfarande inte :(

Sen har jag tredje världskriget i magen också, usch och blä för att ha magkatarr. Okej, känns som jag bara klagar massa nu, men ibland måste man få göra det också.

Ne, nu är det kläder som gäller. Hmm, undra om det är varmt eller kallt ute, får nog köra på en Hännie och ställa mig på trappen och snurra några varv, haha.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0