sovmorron,

Japp, blev lite halvt planerad sovmorron idag. Eller aah, gick upp tidigt och fick sen reda på sovmorron så sov inte så länge men har segat, kollat lite tv och så. Och det är ju alltid mys. Ska snart gå till bussen och sen iväg till skolan. Tur att det inte är så lång dag i dag, skulle jag aldrig orkat. Är hur seg som helst, blir väl att dricka lite Coca-cola innan jag går till bussen. Har fortfarande inte bestämmt vad jag ska ha på mig så blir ingen bild på dagens outfit, vilket det inte har blivit på ett tag. Men har alltid så bråttom på mornarna, haha. Dålig ursäkt, jag vet :P

Ooh, idag är det torsdag. Då är det bara en dag kvar till helg med massa roliga aktiviteter. Kan knappt bärga mig, haha :D

Ne, kläder var det. Hörs lite senare. Och lycka till på uppkörningen idag Kalle :)



Puss!

Kommentarer
Postat av: Leiden

Kan säga att jag varit upp sedan 5.30 hej och hå. Har arbetat nonstopp utan rast :/ sedan 6.30 skoj eller hur.. Snart ska jag ta mig en knäckemacka som är det ända jag har med mig till lunch. =/ jobbigt läge. Men tar korta korta raster så jag kan cykla hem och sova och äta lite sedan blir det att arbeta på posten kl 18-22. Vill du byta liv? Kanske kan komma och tvätt kl 7 imorgon bitti?

2008-09-25 @ 11:31:17
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0