heja sverige,

kollar hockey vm matchen ryssland - sverige med papps. fast nu är det tråkig reklam så tänkte skriva några rader i bloggen. snacka om spännande match, speciellt första perioden. älskar verkligen hockey när det blir fighter, haha. fast det var ju inte så bra att backparet i sveriges första kedja fick matchstraff. så nu spelar sverige med 4 backar :/ men det går faktiskt bra ändå, som tur är. diggar den ryska nhl-spelaren ovetjkin som blev utvisad typ 3 gånger första perioden, haha.

äh, nu ska jag kila ner o kolla om matchen är på g igen. a just ja, just nu står det 1 - 2 i matchen, så heja sverige!
puss!

meeeh, kul att inlägget jag skrev igår kom upp, haha. äh, kan ju fortsätta på det nu.
sverige förlorade med 3-2, ryssland gjorde det sista målet när det var 5 sekunder kvar av matchen. hade inte dom gjort det målet så hade det blivit förlängning av matchen (sudden deth, eller hur det nu stavas). så ni kan ju gissa om jag o papps blev sura :(

än så länge har jag inte gjort något speciellt idag. bara tagit lite kort på äppelträdet, tycker att det är så fint när det blommar. börjar bli lite nervös nu oxå. har ju dansuppvisning idag. äh, det kommer att gå toppen bra. hoppas jag. nee, nu får jag sluta med det här, det kommer att gå bra, punkt slut. haha.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0