lite smått pinsamt,

gick precis upp, tänkte börja plocka fram lite frukost. men nee, då plingar det på dörren. var ju tvungen att öppna, fast jag bara hade pyjamas på mig usch, det var posten som inte fick plats med posten i postlådan eftersom att mamms hade fått paket. okej, det kanske inte låter så pinsamt, men det tycker jag att det var. klockan är lixom halv tolv o så är jag nyvaken o har bara pyamas på mig o han kanske har jobbat flera timmar, hahaha.

var bara tvungen att få skriva av mig lite om pyjamas incidentet, har ingen här hemma att berätta om den för.
mamms är o handlar o lillebror sover fortfarande. förstår att era intresseelefanter antecknar nu :P haha


Kommentarer
Postat av: heyyouwhostandup

hahaha asg ne det är bara min intresse bäver som biter så hårt:p haha men jag da sitter helt drogad på stan o väntar på bussen kl halv 2 på dan och så träffar jag en barndoms kompis som börjar garva åt mig och mitt hår:P också pinsamt

2008-03-01 @ 15:36:36
URL: http://heyyouwhostandup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0