slapp helg,

den här helgen har jag bara gjort massor av ingenting känns det som. har inte haft ork till att göra något speciellt. igår var jag på stan en sväng med mammie o hännie. va lite kul. testade den där hatten som hännie tyckte att jag var så söt i igen. testade den förra helgen i eskilstuna. okej, jag tycker verkligen om den hatten o skulle nästan behöva en när jag åker till barcelona 20 maj så blir nog att jag köper den :)

idag har jag bara städat lite på rummet o försökt att göra fördjupningsarbetet i samhällen. har väl gått så där, min dator är ju verkligen helknäpp nu. den laggar typ hela tiden. måste nog ta o lämna in den nu. äh, gör det på onsdag. värsta är att den är så knäpp att dom nog behöver skicka den till holland för att få den fixad o då dröjer det jätte-länge innan jag får tillbaka den. o går man på tvär så behöver man verkligen datorn, annars hamnar man jätte-mycket efter o det har jag verkligen ingen lust med nu.
städningen gick så där p.g.a en liten kisse som har hittat mitt rum igen, haha.
nu ligger han i mitt knä igen o bara myser. tror nästan att han har börjat gå upp lite i vikt igen o det är bra :)

funderar nästan på att ta med lite ljus, musik cola o bada lite. var ett tag sen o det skulle va så skönt att skämma bort mig själv lite granna, :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0