knas mobil,

gaaaah, har bara lust att slänga in mobilen i väggen. som jag skrev imorse så var batteriet slut så jag var tvungen att ta en senare buss (okej, sluta med att jag fick skjuts av ems mamms men ändå). nu när jag skulle hämta upp mobilen som låg nere i hallen så hade den lagt av, batteriet var slut igen. och jag har inte använt mobilen speciellt mycket idag heller. ny mobil? ja tack :D eller okej, den duger men ett nytt batteri skulle inte skada i alla fall. (A)

ska ni göra i helgen då? själv ska jag på bio, troligtvis på 18-år's fest och lite sånt kul. hoppas på en rolig helg. okej, skulle behöva plugga och lite så också. men det får bli på söndag. söndagar brukar ändå bara vara tråkdagar, så då kan man ju passa på att göra något vettigt, haha.

/ me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0