bättre sent än aldrig,

okej, jag vet att det är tisdag idag, men vill i alla fall berätta om min helg. på fredagen var jag först på eskilstuna zoo med biologigruppen + en liten emelie. va kul, speciellt apan tarzan (har fått en ny idol)

sen gick jag till systeryster för att sova över där. hade jättekul. spelade ett spel som hette svenson frågar svenson svarar, ett frågespel som gick ut på att man skulle gissa på hur många svenskar som hade svarat rätt på lite olika frågor. visste ni att det är fler som vet att katten gustavs favorit mat är lasagne än att det är näcken som spelar i bäcken? hahahaha, både jag o johanna tyckte att det var helskumt. förlåt johanna, men jag måste bara skriva lite om ditt grejs om internet förkortningar, var ju så kul. hon fick en fråga om vad CUL8R var förkortning för, svaret blev typ see you later eight right. hade hon bara sagt see you later hade hon ju fått rätt. haha. sen kolla vi på film om erin bro- nånting, superbra. o hon sa en sån fiig grej så jag nästan ramla ur soffan, haha. så länge jag har en röv istället för två klär jag mig som jag vill. efter filmen så var klockan mycket och det var dags att sova. lördagen spenderade vi i eskilstuna centrum med shopping. blev två jättesöta t-skirts o lite godis, skulle ju faktiskt sitta på tåget helt själv i 33 minuter så var tvungen att ha något att tröstäta XD tack hännie för en rolig helg :D

när jag kom hem så var det bara mys som gällde. mammie o pappie hade åkt till åland så skulle va barnvakt åt jocke, som åkte o sov hos en kompis. så det blev bara massa mys med the o film som gällde. sen fick jag ju lite sälskap ett tag också :)

i söndags gjorde jag egentligen inget speciellt, solade bara. okej, kanske inte är så bara att sola i april, men.

idag har det bara varit skola för min del, sen hem en sväng. efter det så gick jag o käkade pizza med madde, mys o sitta ute i april o äta, tack för det trasis :D sen var vi förbi mariagårn en sväng, ägde ut alla i singstar (ego, i know ;) )

nu orkar jag itne skriva mer, blev nog ett ganska långt inlägg i alla fall.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0