färdig,

Och jag är jättenöjd med resultaten! Mitt hår brukar vara jättejobbigt att färga då det bara suger åt sig färgen, därför passade den här hårfärgen utmärkt eftersom man har den i blött hår. Något mer som var bra med den här färgen var att den bara kostade 29 kr, tro det eller ej. Jag och Irena var till Ö&B igår och så tänkte jag att jag skulle köpa hårfärg, hittade den här som mamma brukar ha, och köpte två förpackningar av den i tron att domkostade 39 kr styck (vilket egentligen inte är nå dyrt det heller). Sen när jag kom hem och kolla kvittot visade det sig att jag bara betalade 58 kr för bägge två, score!

 +  =

 (klicka på bilderna för att förstora)


Kommentarer
Postat av: Flodis

Det blev snyggt, men hade sett ännu bättre ut med rosa

2011-10-05 @ 21:38:30
Postat av: Flodis

Det blev snyggt men hade blivit ännu snyggare med rosa...

2011-10-05 @ 21:39:51
Postat av: Leiden

Nej Hit är helt nytt här och de är typ bara ett pass i veckan och de är alltid fullbokat en vecka i förväg.

2011-10-05 @ 22:09:44
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: anerii

gött att det funka priset var ju bäst ;););););););) oki nu överdrev jag eller inte ;):;):):)

2011-10-06 @ 14:51:34
URL: http://anerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0