biorio,

Vi var riktigt duktiga igår och simmade hur länge som helst. Eller okej, Irena var duktig och simmade hur länge som helst medan jag och Mallan simmade lite grann sen lekte inte nudda botten, stå på händer och massa, haha. Vi tyckte det blev tråkigt att bara simma fram och tillbaka, okeej? Efter simmningen bastade vi och jag klarade knappt av att basta någonting. Pinsamt med tanke på mina finska gener men det blev för varmt. Något jag måste bättra på helt enkelt. Nått annat jag måste bättra på är att ta bilder, har ju en jättefin kamera.

Aja, senare på kvällen gick jag, Mallanbrallan och Adam på bio efter många om och men. Vi var ju på bio förra veckan men med rabattkortet/csnkortet får man ju gå billigare så blev bio igen. Såg "Love and other drugs" trots att Lillstrumpan inte tyckte att den var så jättebra. Men det tyckte jag så se den allihopa, Adam började t.o.m. gråta.

Nä, nu måste jag skutta iväg mot dagen föreläsning,
MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0