20 januari,

Hoho hoho, här ekade det tomt efter nya blogginlägg.

Förra veckan var Empa och hälsade på mig i Örebro från måndag till fredag. Var riktigt kul så tack för besöket Empa. Vi shoppade lite, spelade massa kort, fikade, var ute och dansade och aah bara hade massa skoj helt enkelt.

På fredagskvällen var jag på dejt med Systeryster. VIK var i Örebro för att dom skulle krossa kexen, vilket dom tyvärr misslyckades med, buhu. Lördagen spenderade jag med massor av ingenting sen på kvällen var jag med Irena och Mallan. Söndagen var det Buffymaraton som gällde (jag och Mallan har börjat kolla på boxen Mallan har) I måndags började ny termin, ny delkurs och lite så. Den här terminen ska jag läsa Planerad kommunikation 2 som är fortsättning från förra terminen. Och första delkursen handlar om kriskommunikation, något som jag tycker är riktigt intressant. På måndagskvällen var det träning som gällde.

I tisdags var jag på bio med Mallanbrallan och Adam. Var och såg "The tourist" med Angelina Jolie och Johnny Deep. Tyckte inte den var såå bra. Okej, Johnny är alltid bra men filmen var inget speciellt.

Igår var det skola, sväng på stan och träning som gällde. Nu är jag bara hemma här i Bästerås och njuter av helg. Aaah, det var en riktigt tråkig och lååång uppdatering men det är som sagt för jag inte skrivit på länge och tänkte att ni var nyfikna på vad jag gjort den senaste tiden.

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0