18,

Min favoritfödelsedag måste ha varit förra året då jag fyllde 20 år, den var underbar. Först på morronen blev jag väckt av familjen och Mallanbrallan som var i Vässan och hälsade på då. Sen skjutsade pappa oss (mig och Mallan) till Systembolaget för att jag skulle få köpa nån alkohol bara för att jag kunde. Senare på kvällen var det middag och firande med lite vänner, med en jätterolig tipspromenad Systeryster och mammie hade fixat. Efter firandet på vår altan bar det vidare till staden för ännu mer firande. En lyckad födelsedag! Dagen efter kom några från släkten förbi på exotisk planka, tårta och ännu mer firande.


Kommentarer
Postat av: Emlutta

Hahaha, jag har aldrig sett den bilden förut

2011-01-05 @ 14:51:14
Postat av: Fia

Inte? Tyckte den var lite småsöt så la ut den, haha

2011-01-09 @ 15:59:41
URL: http://pebles.blogg.se/
Postat av: Irena

Fan vad snyggt hår frugan ;) joooduu vi singeltjejer har det roligast

2011-01-09 @ 16:29:45
URL: http://anerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0