september mitt i april,

Jupp, vi körde på det igår. September hade spelning på Ritz i Örebro så jag och några av brudarna var så klart där och kollade. Och jag måste säga det, fy bubblan va grym hon var. Hon hade sån energi på scen att det inte var sant, riktigt kul att se. Innan Ritz var vi på O'learys uteservering och tog oss en varsin öl. Uteservering = sommar!

Bilder snodda från Irenas blogg (fast troligen tagna av mig, i alla fall dom på September) 

    

Glöm inte att det går att klicka på bilderna för att förstora dom,


Kommentarer
Postat av: Flodis

Så ni stod på övervåningen. Jag måste stått under dig...

2011-04-22 @ 10:14:03
Postat av: irena

jagbara det är mina bilder hahah ;) är det najs hemma då?

2011-04-22 @ 13:46:34
URL: http://anerii.blogg.se/
Postat av: Fia

jupp, vi stog på övervåningen systeryster. hade bästa utsikten! och aah irre, det är dina bilder och riktigt nice att vara hemma :)

2011-04-23 @ 11:34:24
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0