tjolahopp,

Har haft en jättebra helg som jag skrev tidigare började med att jag fick veta resultatet på en hemtenta. Sedan har jag fikat, umgåts med kompisar, varit på bio, ätit på Spicy hot, varit barn-katt-och-fisk-vakt, haha. På bio såg jag Prinsessan och grodan som jag velat se sedan julafton, och det var t.o.m. bättre än jag trott så ni alla borde se den. Jättesöt Disneyfilm :)

Nu sitter jag här och väntar på att En annan del av Köping ska börja. Tycker att det är lite tråkigt att det är säsongsavslutning, kommer sakna Tobbes alla kommentarer och tokerier, tur att det finns en del klipp ute på youtube.
 



P.S Hög gärna ljudet när ni kollar på klippet, lite dålig kvalité


Kommentarer
Postat av: Hammarn

glömde du joppe o mig eller;P

2010-02-24 @ 18:50:04
Postat av: Fialotta

Nej, ni tillhör ju kategorin umgåts med kompisar :p

2010-02-24 @ 18:53:21
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0