tjatja,

Tänker inte ens skriva att jag har varit dålig på att uppdatera nu igen, det har ni ju antagligen sett själva, haha.

I torsdags träffade jag i alla fall Emilia, fikade, gick runt lite på stan och så, trevligt som vanligt när man är med henne. Igår var jag först ner till stan för att träffa Madde och Lisa, var trevligt det med. Speciellt trevligt att träffa Lisa som jag inte träffat sen studenten. Nu när jag tänker efter är det flera stycken klasskompisar jag inte träffat sen dess, hmm. Aja, senare på kvällen var jag på bio och såg Farsan, riktigt bra film som alla borde se. Den var djupare än JallaJalla och Kopps som Josef Fares tidigare reggiserat.

Idag fyller pappa år, så hipp hurra för bamsefar som är så snäll och rar. Haha. Lägger upp bilder på dom fina födelsedagspresenterna han fått senare, har inte kameran här nu.

Aaah, nu ska jag gå och kolla lite Curling med Systeryster. Fråga mig inte varför, men vi har fått nån knäpp på det, haha.

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0