hellå katten,

Var föresten hos Systeryster i måndags. Hon hade bakat bullar heeela dagen så hon ville bjuda mig på några, vi hade även grötmåndag som vi brukade ha när jag bodde där. Grötmåndag innebär att det är Tomtegröt till middag och nått mumsigt bröd till. Den här gången var det nått hembakat bröd med russin i, mumsigt värre. Bullarna var även dom mumsiga, chokladbullar som jag även fick med mig "hem". Det jag skulle skriva nu var egentligen att hon virkat en gossedjurs Hello Kitty till mig i alla hjärtans dag present som jag fick då i måndags, hur söt är den inte? Hihi
Tack Systeryster!

p.s. bilden är tagen med mobilen så är kanske inte världens bästa kvalité


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0