dag 3,

God morron på er!

Idag åker jag till Skövde för att fira bästa vän som fyller 20 år, ska bli riktigt kul. En sak som gör det extra kul är att jag inte åker ner dit själv, för den här gången ska Emilia också med. Äntligen ska alla vi tre umgås, var ett tag sen sist. Tror inte vi tre har umgåts tillsammans sen Emilia fyllde 20 år och det var liksom i juni.

Aja, tänkte skriva dagens grej på listan; om mina föräldrar.
Älskar verkligen mamma och pappa. Dom är såna här som alltid finns där för en i vått och tort. Dom gör verkligen allt för jag och mina tre syskon ska ha det så bra som möjligt. Mamma och pappa har lärt mig att ta ansvar och försöka göra saker själv men samtidigt visat att dom finns där om jag behöver hjälp. Något annat jag älskar med mina föräldrar är att jag både har en kompisrelation och dotter-mamma-papparelation till dom, samtidigt som dom är mina föräldrar och bestämmer kan jag prata om nästan allt med dom. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om dom, hmm. Mamma och pappa, ni är bäst, ÄLSKAR ER!



Eftersom dom helst inte vill vara med på kort bjuder jag på en bild jag och Systerystr gjorde tillsammans på dom förut. Nu spelar ju försig inte lillebror i VIK längre som det står på pappas tröja, men tycker bilden  är ganska rolig ändå, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0