17 oktober,

Hejsan hoppsan!

Började skriva lite igår när jag kom hem från hockeyn, men orkade inte skriva så mycket så tog bort det. Hockeymatchen var riktigt bra, trots att vik förlorade :( Bäst med hela matchen var nog när det i högtalarna började spelas den här barnsången ni vet "Här dansar herr gurka både vals och masurka. Grön är herr gurka, grön är hans bror. Ingen har strumpor men båda har skor" Hahaha.
Just ja, får inte glömma bort att nämna dom mumsiga godisremmarna Systeryster köpte :D

Idag tog jag och Systeryster cyklarna och cyklade in till centrum. Men jag shoppade faktiskt inte så mycket, bara lite smått och gott, haha.

Nu sitter jag och Systeryster här med varsin dator. Jag bloggar lite och hon kollar nyheter, bland annat hur Arosian (en galleria i hemstaden) kommer att se ut när den är klar efter ombyggnaden :D

Nej, nu ska jag kolla lite på Formula 1 medans jag väntar på att Körslaget med Oooola ska börja, hihi

MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0