12 oktober,

Jahapp, då var man tillbaka i Örebro då. Har dock kort vecka den här veckan så får se hur länge jag blir kvar här, är ju hockey på fredag som jag gärna skulle vilja se. Men är ledig från onsdag- tisdag, så hmm. Aja, får som sagt se hur jag gör.

Jag skulle vilja berätta om helsjuka gårdags kvällen/natten men skulle bli så himla mycket. Jag och tjejorna gick i alla fall vilse i regnet och var vilse i typ en timme, haha. Vi skulle köpa lite godis och så som vi skulle ha när vi plugga, och förlitade oss lite för mycket på Tamara som bor där. Vi trodde ju att hon skulle hitta liiite i alla fall så vi tänkte inte ens på att kolla vart vi gick. Och sen hittade inte hon heller så vi gick fram och tillbaka hit och dit. Vi skulle till nummer 62 och till slut var vi vid 5845, så ni kan ju förstå hur fel vi gått. Hahaha. Alltså då kändes allt bara piss, men nu sitter jag bara här i soffan och asgarvar åt det.

Orkar inte skriva så mycket mer nu, håll tummarna på att jag skriver mer senare ikväll :p

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Empa

Hahahah :D fan va kul,

2009-10-13 @ 16:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0