HAHAHA,

Blev nyss en liten pause i städandet. Min kompis Emelie ringde och hade lite smått panik. I ett försök att laga ett örhänge med hjälp av lösnagelslim hade hon istället råkat limma ihop fingrarna. HAHAHA! Hon frågade om jag hade nå förslag på hur hon skulle få bort det, men det hade jag inte eftersom att hon redan hade testat med acciton. Då kollade pappa om han hade nått starkare och det hade han, nått limlösningsmedel. Så Empa var nyss här och jag lekte sjuksköterska med limlösningsmedel och tops, HAHA! Tur bara att det fungerade, hade nog varit lite pinsamt att åka upp till akuten eller nått för en sån liten sak. Sorry att jag skriver det här Empa, men HAHAHA! Det roligaste är att det lika gärna skulle hänt mig XD

Fårävär änd bäver :D

Kommentarer
Postat av: Empa

Hahahha, jag har ingen kommentar

2009-05-23 @ 16:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0