22 maj,

God morron på er allihopa!
Här kör vi på uppe med tuppen. Det som händer idag är fortsätta med städningen av mitt rum,  tog ju tag i garderoberna igår också så det tog längre tid än jag trott. Sen är det Hawaii fest hos min lille vän Madde, ska bli jättekul :D Först är det bara vi i klassen och paralell klassen som ska bada, grilla och lite så. Lite senare mot kvällen är även en del andra inbjudna. Så det här kommer nog att bli en bra dag :) Lovar att ta med mig kameran till festligheterna.

Okej, jag kanske överdrev lite igår med att kalla det helvette. Men jag hatar verkligen att bråka med mina föräldrar. Speciellt när det bara är om töntiga och onödiga saker.

Städning som gäller nu då, bläää
Puss!


I never promised there'd be sunshine everyday (8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0