090313

Grattis på födelsedagen mammsen, hoppas att du har haft en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: solange

Hej! 

Min bästa kompis Gabriella fyller år nu på Söndag och jag vill ge henne en bra överraskande present. Inte så dyrt men det ska vara stort och kan vara vad som helst. Kanske inte behöver vara en sak, utan jag kanske kan ta henne någonstans istället?




Bara det är något bra och glatt för en trettonåring.





Just nu pågår det en tävling om detta på min blogg.



Den med bästa förslaget får ett pris till på Tisdagen som jag senare kontaktar. 
Det skulle vara jätte kul om du ställde upp! 

Kram!

2009-03-13 @ 22:15:48
URL: http://solanges.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!



Har du nån favoritfilm ? :) I så fall vilken ?

2009-03-13 @ 22:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0