shululu,

Tänkte kolla lite film nu och eftersom att blue thoohten *stavning :S* inte fungerar på min dator, eller aah jag vet i alla fall inte hur man får igång den, så kommer inte bilderna upp förren imorron. Men det ska väl inte vara några större problem.

Choklad/hallon kladdkakan blev jättegod. Sara, en av mina grannar, kom över och hjälpte mig äta av den, haha. Var jättekul att träffa henne. Pratade massa gammla minnen från när vi var små och sprang över andra grannens tomt bara för att vi skulle leka med varandra, och alla gånger vi lekte kurra-gömma, när vi skulle vara coola och kolla skräckfilm och aah, har så många roliga minnen med den lilla tösabiten :D

Nej, nu ska jag kolla filmen =)
MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0