studentmössa och uggs,

Just nu sitter jag och kollar lite top model, samtidigt som jag äter godis, samtidigt som jag skriver på svenska uppsatsen som ska vara inne ikväll, samtidigt som jag skriver i bloggen. Är man en rikgit kvinna eller vad? 4 saker samtidigt, haha.

Var verkligen jättekul att testa studentmössa och allt sånt idag :D Kanske beställde saker för lite för mycket, men man tar ju bara studenten en gång i livet. Och man fick dela upp betalningen på 3 gånger så det blir nog bra. Sen kanske mamma och pappa har lust att sponsra lite också :D

Efter skolan så var jag på stan med Em en sväng. Hittade ett par jättefina uggs som jag bara känner att jag måste ha, dom var hur söta som helst.

Orkar inte skriva mer nu, skriver lite senare. Och då bjuder jag på en bild på en liten tröttis Em efter dansen i måndags, :P

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0