hejsaaan,

Har inte skrivit på hela helgen, och det tyder på att jag haft en rolig helg och gjort massa olika saker :D

I fredags var jag och Em till Roy. Fixade lite med baren, kolla tv och bara slappade. Va lite roligt när vi skulle dit, jag och Em skulle gå till bussen tillsammans så möttes vid den vanliga platsen. När vi möts ser vi att bägge har sina uggs, hon har grå mysbyxor och svart tröja, jag har svarta mysbyxor och grå tröja. Okej, kanske inte låter så kul nu, men då var det i alla fall lite kul.

Lördagen bjöd på lite trevliga festligheter hos Roy. Hade jättekul, speciellt toapausen när vi snacka telefon och jag och Em satt på den lurviga mattan, haha :D

Igår (söndag) så var det upp tidigt som gällde, 07.30. Det som stog på planeringen var en liten shoppingtur i Örebro och fixa lite i Systerysters lägenhet (sätta upp perseinner och lite så) Hade en trevlig dag, fast det var synd att inte min skinnjacka som jag hittade inte fanns i min storlek :( Aja, blev ju en lila tröja i alla fall.

Nu ska jag snart iväg till skolan. Har ingen lektion idag och ska inte träffa nån av projektgrupperna så ska bara dit och hämta min älskade dator, haha. Kanske låter lite beroende av min dator, men det är så drygt att kriga om den här. Okej, kan ju använda pappas dator. Men den har inte allt som den här datorn har.

Nee, nu ska jag gå och äta lite frukost.
Puss!

p.s. bilder från helgen bjuder jag på lite senare idag när jag har lagt in bilderna från mobilen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0