väntar,

just nu sitter jag o väntar på att maten ska bli klar o anser att det är ett tillfälle att skriva lite i bloggen.

lite drygt att börja åtta på måndagar, men sånt är livet, kul med foto i alla fall. dagens lektion va så där lite halv kul bara. läraren gick igenom provet som vi ska ha nästa vecka o sen tog jag o em lite bilder. vi skulle ta bilder på varandra i olika ljus för att se vad det blev för skillnad. som sagt var klockan inte mer än åtta när vi började vilket resulterade till väldigt oseriösa bilder, haha. blev ju så snygga, tror att det blev kanske två bilder som blev seriösa. heja oss.

efter foton så hade vi samhällslektion, va ganska tråkig lektion om jag ska va helt ärlig. vi skulle ha kollat på dn o svd vad som hade hänt i sverige, världen, nån debatt, ledare o nå mer. va typ ingen som hade gjort det så nästan alla letade artiklar under lektionen. bästa arikeln var nog johns som hanlade om en liten flicka som hade blivit attakerad av en bäver. älskar den lilla fyra åriga flickans kommentar som va ungefär "den bet mig. jag blödde jättemycket. den va dum" sööt.

på spanskan fick vi reda på lite mer om barcelona resan. den 20 maj bär det av o jag får dela rum med joe, precis som vi hoppades på. kommer nog att bli en rolig resa, trots att vi ska på museér o lite så. tycker faktiskt att det ska bli intressant att kolla picasso museét, han gjorde så coola tavlor :)

efter skolan så har jag bara solat o skrivit klart en svenska reflektion som skulle va inne idag. har skickat in den nu o känner mig stolt. brukar va ganska duktig på att skicka in arbetena 23.58 nät vi har dead line 23.59, haha.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0