lite shopping o lite jobb,

dagen började med att jag följde med mammie till hälla. hon skulle lämna lite kläder till loppis o sen handla. slutade med att jag köpte ett par skor o hårfärg :D ska försöka få tillbaka min naturliga hårfärg. fast innan mammie färgar mitt hår så måste jag klippa mig, o det vill jag inte. har ju äntligen börjat att få långt hår igen. aja, blir väl kanske att jag toppklipper det när jag åker till stan med madde imorron. min o mammies tur på hälla tog ganska lång tid, kom hem typ 5 timmar senare haha.

när vi kom hem så började jag hjälpa pappie med dom där 12 persiennerna som han ska ha klara, har gjort 4 st så får vi se om jag orkar göra nån lite senare haha.

just nu sitter jag här o väntar på att maten ska bli klar, är riktigt hungrig.
puss!

Kommentarer
Postat av: Mia

Sune är verkligen coolast på denna bild men oscar kommer inte långt efter. :P

2008-05-02 @ 22:03:17
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0