lite blandat,

i förmidags satt jag mig på bussen till stan, skulle gå på stan med madde. tyvärr missade hon bussen för hennes föräldrar va iväg, så fick åka ensam. lite tråk. när jag väl kom till stan så var det inte så mycket folk där än, klockan va ju bara typ kvart över elva. började med att fixa tråd till mamms o sen gick jag runt lite över allt, väntade på att klockan skulle bli ett o madde skulle komma. dom strejkande sjukskötoerskorna hade demonstradion idag. sötast/ roligast var nog ungarna som åkte ett litet tåg o skrek "högre lön till mamma" som små galningar. dom va lixom mellan 2-6 år så de kan ju egentligen inte ha nån aning om vad det handlar om, gullit var det i alla fall.

när madde kom så hade vi skojs, testade massa kläder. köpte bl.a en marinblå klänning med vita prickar, bild kommer troligtvis senare :)

nu glömde jag bort den egentliga anledningen till att jag började skriva. hmmm *tänker* äh, kanske inte är så bra att skriva här föresten. orkar inte peka ut att nån har gjort något dåligt eller så, finns säkert massa saker som jag inte heller gjort som är så bra, så skiter it.

skriver nog mer senare om jag orkar,
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0