hej allihopa,

shame on me som inte skrev igår, jag vet. men jag var så himmla trött. på morronen så började jag att skriva ett blogginlägg, hann tyvärr inte klart med det eftersom att jag fick brottom till bussen. när jag väl kom fram till bussen så ringde jag madde för att kolla om hon redan satt på bussen. men det gjorde hon inte, hon var fortfarande hemma o blev förvånad att jag redan stod vid bussen. hon trodde att bussen gick fem över halv men det gick fem i. så vi missade den, istället så gick vi o köpte glass o satt oss i solen.

när vi kom ner på stan så började shopperierna. eller okej, vi shoppade inget, men vi hittade massa saker som vi kanske ska shoppa idag. på varsitt håll men ändå. jag hittade en bikini o ett par vita jeansshorts. ni ska bara veta hur mycket jag har letat efter ett par snygga vita jeansshorts. sen hittade vi ett par skor också. fy bubblan vad jag tyckte om dom, madde också. dom var lite gula o massa fina. tror faktiskt att jag ska köpa dom idag. mamma har sagt att hon kanske kan betala dom när hon fått lön. men det är ju så lång tid kvar o då är dom säkert redan slut eftersom att jag hittade dom på en affär där dom inte tar in så många exemplar av varje sort.

efter trippen på stan så gick vi till löga en sväng, där solade vi. o det va meningen att vi skulle bada också men det var alldeles för kallt. vi toppade fötterna sen bestämmde vi oss för att det var för kallt så vi gick upp till solen o våra handdukar igen.

när jag kom hem så hade mamma redan börjat med maten så behvöde inte vänta speciellt länge på den, vilket var bra för jag var ganska så hungrig. efter maten så va jag jättettrött o tänkte gå o vila. blev så att jag somnade i typ två timmar. vet inte vad det är med mig men har kännt mig jättetrött dom senaste dagarna, hmm. aja i alla fall så hade mamms plockat fram jordgubbar o glass när jag vaknade, mumsmums.

det där var gårdagen i kort. nu ska jag berätta om hur den här dagen ser ut. ingen aning, haha. har inte ens gått upp ur sängen än  men jag tror att det blir värsta latis dag. vet ni föresten? när jag vaknade så kollade jag ut genom fönstret o då regnade det, haha. så som jag har längtat efter regn, fast bara för en dag. max. haha. sen ska jag nog ner på stan en sväng också o köpa allt det där jag hittade igår. mamms ska in till veterinärn med oscar o då kanske jag kan åka med henne. ska ju bara som sagt ner en snabbis. ikväll har jag genrep inför dansuppvisningen på lördag också, usch. inte usch för att dansa, det är jättekul. men dansuppvisning, på stora scenen, tiden som vi har, under vattendraget, det är usch. okej, kunde säkert ha varit värre, men men. lite senare kommer jag väl ha ändrat mig o skriver om hur kul det ska bli, så typiskt mig. haha.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0