heeej,

när jag vaknade imorse var  jag inte på så bra humör. vet egentligen inte varför, vaknade helt enkelt på fel sida. sen blev det ju inte bättre av att datorerna bara jävlades med mig när jag skulle fixa kortet till hellas o elisabeth eller att håret inte blev som jag tänkt mig. gaaah, när jag redan är på dåligt humör så känns det som allt jävlas med mig o då blir jag på ännu sämre humör. tyvärr blir det oftast så att folk i min omgivning får ut för det. folk som inte har gjort nått kan få värsta utskällningen eller så snäser jag bara o är jätteotrevlig. ber om ursäkt för mitt beteende då, något som jag måste börja tänka på så att inte oskyldigt folk får ut för mina vredesutbrott. sorry alla som fått det under den här dagen o tidigare dagar också.

brölloppet var i alla fall jättegulligt. hellas o elisabeth var jättefina. bilder från brölloppet kommer senare när mamms kommit hem med min kamera. hon hade inte så mycket plats kvar på minneskortet på sin kamera o snäll som jag är så lånade jag ut min kamera till henne. måste bara få säga att prästen var lite smårolig också, o det blev ju inte bättre av att lillebror kallade henne för magnus uggla, haha.

nu på kvällen så var det tänkt att jag o tjejerna skulle till spicy o fria min födelsedag i efterskott. fyllde ju egentligen 15 maj, men det har varit så mycket att göra hela tiden efter det. barcelona o allt. att vi inte åkte till spicy idag beror på att joe var sjuk o då skulle det bara varit jag, em o moe. vi sköt upp det till nån dag nästa vecka istället. det enda som kan bli lite svårt med det är att em jobbar. hmm, äh det fixar sig alltid :)

får se vad som händer nu ikväll istället, hade inte nån reservplan istället för spicy så får se vad som dyker upp.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0