hallåla,

vet att jag har varit dum som inte skrivit en endaste rad sen i tisdags. men har haft så mycket annat att göra. sorry.

i onsdags så var det ju skolavslutning, fett ovärt att komma dit när vi inte ens fick betygen. dom får vi med posten nån gånt nästa vecka. så vi satt bara o fika o prata. sen va vi ner en sväng till aulan o kolla/lyssna kören som sjöng. hanna o julia var verkligen jätteduktiga med deras låt.

efter skolan så slängde jag av mig kläderna, av med sminket o på med bikinin. solen sken så vackert att det bara var ut o pressa. älskar verkligen solen, men nu kan det få bli regn en dag i alla fall o sen fint väder. börjar bli för mycket av det goda.
på kvällen så åkte jag till löga med tjejorna. hade en superkväll. massa folk, massa sol o senare massa kallt, haha. känner att jag verkligen är greate på att beskriva saker.

igår så tog ju folket studenten. var till rudbeck för första gången i mitt liv o kolla när johan sprang ut. sen köpte jag o hans släkt mumsig glass o skulle kolla på vagnarna. men då träffade jag tobbe o totte så prata lite med dom istället o sen hade jag tappat bort släkten, heja mig. gick i alla fall o kollade vagnarna med moe o joe sen. men sen så fick jag brottom till bussen, moe sa att den gick från vanliga stället, så det var lugnt. tyvärr gick inte bussen från det stället så missade den. då hörde jag av mig till johan o sa att jag skulle komma lite sent till hans studentmottagning. slutade med att johan o hans snälla pappa kom o hämtade upp mig, dom skulle ändå åka hem när jag pratade med dom.
mottagningen var trevlig. jättegod mat, kul att smaka spättekaka o trevligt folk. kul att träffa bamse o thimmy som jag inte träffat på jättelänge. bäst var nog johans mormor som hade frågat johans mamma om jag var hans fästmö, haha XD o ni som inte vet hur det ligger till så är jag o johan inte ens tillsammans, han är bara en av mina bästa kompisar :D tack för maten o allt :D

när jag kom hem så pratade jag lite med mamms o papps, sen var det iväg igen som gällde. den här gången till vasa o kolla läget där. o det var hur mycket folk som helst. kul jul. orkar inte skriva så mycket mer om vasa, dom som var där vet hur mycket folk det var, hur många poliser som gick omkrign o kolla, o framför allt hur många glada studenter det var där, stort grattis till alla er! om ett år är det min tur, jippie. än så länge kör jag på min grej, 'jag kommer i alla fall fortfarande att ha sommarlov'  haha.

idag så har jag inte gjort något speciellt solat lite granna bara. sen kom moe förbi, em skulle till simon o moes buss skulle inte gå fören 40 minuter. kul att vänta själv lixom. alltid lika trevligt att prata med henne. när moe hade gått så kom totte förbi. han gick för ett tag sen, skulle o kolla på nått streetrace. själv sitter jag här o håller på att smälta bort. fick sms av systeryster nyss där det stog att stället jag bor på tydligen var europas varmaste stad just idag. haha. funderar på om jag ska ta o laga mat snart också. kurrar lite i magen o vill kolla nån film. blir en lugn hemma kväll ikväll, orkar inte med nått annat. är trött som en björn på vintern. haha, bra liknelse där känner jag.

imorron så ska jag på bröllop tillsammans med familjen. det är några kompisar till mamma o pappa som ska gifta sig. blir nog gullit att se. orkar inte skriva mera nu, kanske skriver mera ikväll eller fyller på mer grejer om vasa eller nått.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0