så tjejig,

Formula etten var faktiskt jättespännande. Det var en som krascha regält så att säkerhetsbilen var tvungen att åka ut. Då kom alla i kapp Hamilton som var så överlägsen. Trots det så vann Hamilton, och det var ju inte bra. Inte enligt pappa och Johanna i alla fall. Har för mig att dom hejar på Raikonen eller hur han nu stavas.

Eftersom att jag har nacksärr tänkte jag att det kanske skulle bli lite bättre om jag la mig i ett varmt bad. Sagt och gjort. Jag fyllde upp badkaret med massa vatten och skum, tog in den lilla stereon och lyssna på Winnerbäck, tog lite godis och päroncider, och sist men absolut inte minst Cosmopolitan. Så jag låg där i badet med hårinpackning, ansiktsmask, mumsa godis och dricka samtidigt som jag läste. Grymt mysigt. Okej, skulle va mysigare om man hade tända ljus och gjorde det med nån man tyckte om. Men men, fick duga för ikväll :)

Nu ska jag ta med kissen ner till vardagsrummet och fortsätta kolla på Bankok Hilton. Har ni inte sett den filmen tidigare så rekomenderar jag den verkligen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0