godmorron,

Usch, vilken hemsk natt. Kunde inte somna fören typ 3:00 och det blev ju inte precis bättre av att kisse väckte mig vid 5:00 och skulle ha mat heller =/ Han har verkligen slutat deppa för att mamms, papps o jocks har åkt nu i alla fall. Och det är ju för sig bra. Men inte så kul att bli väckt av en kisse som står och "petar" på en när man bara sovit två timmar. Som tur var fick jag gå och lägga mig igen. Hade ställt väckarklockan på 09:30 för att jag skulle komma upp i någorlunda tid i alla fall, men på nått vis hade jag stängt av den så jag vaknade nyss istället. Av att min granne börja grejsa med några maskiner som lät "Gå upp din lata unge. Det finns dom som har varit vakna länge och håller på jobbar." Behövde i alla fall gå upp typ nu, måste fixa lite saker innan jag sätter mig på bussen och går till Löga och solar och badar med Kakkan. Gud vad jag älskar sommar :D

Kameran hänger med idag också, så ni kan förvänta er lite sommarbilder sen när jag kommer hem :) Nee, nu vankas det frukost.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0