trött,

Vill ni veta en lite rolig sak? Imorse hade pappa ställt sin klocka så han gick upp en timme för tidigt, vem mer tror ni lyckades med det? Eller aah, jag tänkte att jag skulle ta en buss som gick en timme tidigare och kom sedan på att jag inte skulle ta den, att jag hade tänkt/räknat lite fel. Haha. Tycker det var lite kul att båda jag och pappa lyckades med liknande saker samma dag :p

Skolan idag då, gick väl okej. Fick tillbaka psykologiprovet vi gjorde för nån vecka sen. Fick ig, kan bero på att jag inte tycker om ämnet och att läraren är lite speciell. Eller föresten, lite. Man tycker ju att en psykologilärare borde förstå att folk tycker och fungerar olika. Men tydligen inte. Längtar tills kursen är slut.

Efter skolan köpte jag lussebullar, och det var riktigt mumsigt. Smakade inte som det var så mycket saffran i. Och det är ju egentligen det som gör lussebullen. Hmm.

Jag vet att jag lovade bilder från balen, tyvärr har jag varit seg och inte lagt in bilder eller frågat någon annan om dom kan skicka några. Men jag lovar att det kommer upp bilder från fixningen till balen, förfesten till balen och själva balen.

Nu börja desperate housewives igen :D
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0