tjena hejsan,

Jaa som sagt var det bara att gå upp tidigt igår morse. Men det var lätt värt det, fy bubblan va skojs det var med paintball. Hade aldrig spelat det förut så visste inte om det skulle göra ont eller så när man blev träffad. Första gången blev jag träffad rätt på lillfingret och det gjorde riktigt ont. Lillfingret svällde upp och massa, haha. Men det blev bra igen efter ett tag. Tycker synd om Cathrine som blev träffad mitt på tutten, måste ha gjort jätteont. Efter spelandet så var vi några stycken som åkte hem till Madde för att ta en snabbdusch innan det riktiga firandet av Madde hemma hos Martina skulle börja. Där käkade vi tacos, tårta och så var det en väldigt förnedrande tipspromenad. Eller förnedrande kanske är lite att överdriva för liiite kul var det allt, haha. Sen fortsatte festen men jag, Elin, Arman och Adam åkte hem. Dom var trötta för att dom hade festat kvällen/natten innan och jag var bara helt slut i allmänhet. Men hade kul så länge det varade. Tack för en rolig dag allihopa. Och så klart yttligare ett grattis till Madde :D

Idag har det bara varit en knas dag. Orkar inte skriva så mycket om den nu, blir nog på typ onsdag eller fredag nästa vecka i så fall, för det är då nått kommer hända. Haha, va spännande det där lät då. Eller inte, är egentligen inget speciellt men orkar inte skriva om det om det i alla fall skulle krångla nå mer. Jag hoppas aldrig, jag tvivlar hellre på så sett slipper jag bli besviken. Va bra det där kom in då. Haha. Va många "haha" det blev i det här inlägget, orkar inte vara så seriös just nu.

Nu orkar jag inte skriva mer, men lite bilder från gårdagen och Åland (eftersom att jag nu äntligen fått tillgång till den kameran ;) kommer upp senare under kvällen. Ta hand om er så länge.

//  me myself and i

p.s. är det så himmla svårt att göra nått spontant nån gång? måste man planera allt in i minsta detalj? d.s.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Jag läste kommentarer på kenzas blogg och du sa att du hade en sånhär blommig klänning från H&M, vilken storlek har du ? Skulle du kunna lägga upp bild? Jag ska nämligen buda på en från tradera men vet inte om den är för stor, tacksam för svar! =)

2008-08-03 @ 21:52:56
URL: http://amandasstyle.blogg.se/
Postat av: moa

Aj, låter ont :p

2008-08-04 @ 10:21:35
URL: http://mmoaas.blogg.se/
Postat av: natalie

hoppas du får en trevlig dag ! :)

2008-08-04 @ 10:30:57
URL: http://twiggys.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ååh, paintboll verkar roligt. Var det kul? :)

2008-08-04 @ 10:34:25
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/
Postat av: Dilan´s

Ha en bra dag =)

2008-08-04 @ 10:57:13
URL: http://dilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0