god morron världen,

har precis gått upp, ska snart gå ner o käka frukost. som sagt älskar jag sovmornarna på torsdagar. o den har torsdan tror jag kan bli ganska okej. vi ska jobba mer projekt arbetet o fixa ihop bilderna till ett bildspel. okej, jag ska ta fler bilder i helgen som vi också ska ha med. sen har vi matte, som jag verkligen måste fatta något av nu. om jag får vg på nationella så får jag vg på hela kursen, o det skulle jag jättegärna vilja ha. på geografin ska vi få jobba med ett arbete som ska va klart senast 23.59 ikväll. o då får vi arbeta på valfri plats. jag kommer nog va där en timme eller nått sånt i alla fall, en del som jag inte riktigt fattar.

ikväll är det dans, längtar. är ju så kul. o nästa månad är det 2 uppvisningar o i juni 1. fast den i juni tror jag inte att jag ska va med på, är ju på vattendraget :S menmen, får se. det kanske bara är nu jag känner så. kanske känns bättre efter dom 2 andra uppvisningarna.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0