ser du stjärnan i det blå?

Har ni någonsin tänkt på hur små vi är egentligen? Jag menar vi är bara en fjärt i rymden. Ingen vet ju egentligen hur stor rymden är, det finns forskare som menar på att rymden är oändlig så då skulle den aldrig ta slut. Jorden är bara en av nio (ja, jag räknar med Pluto som en planet tför det fick jag lära mig i lågstadiet) planeter i vårt solsystem. Men vårt solsystem är väl inte det enda i rymden? Fast det vet ingen. Jorden är den enda planeten som det finns liv på. Dock kan man fråga sig om det kan ha funnits liv på någon annan planet innan vi människor kom till. Samt om det finns liv på någon annan planet i något annat solsystem. För vi kan väl inte vara ensama i rymden? Och nej, det kanske inte är helt normalt att tänka i dom här banorna tio över ett en torsdag natt, men nu kan inte jag sova så aah då skenar tankarna och fantasin iväg lite.

Hahaha, tror att det här är flummigaste inlägget jag någonsin skrivit men aja.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0