hohoo,

Här ekade det lite tomt på senaste tiden. Har inte alls haft nån motivation att skriva men nu är jag tillbaka igen. Vet inte hur många gånger jag skrivit den där meningen "men nu är jag tillbaka igen" här på bloggen, nåja.

Eftersom jag inte skrivit på länge har det så klart hänt en hel del. Retoriken går bättre än förväntat och är jätterolig. Okej, jag tycker fortfarande det är jobbigt att gå upp och hålla tal för resten av gruppen men det tar sig. Värst blir det när jag är nervös och mitt stora problem då är inte att jag glömmer bort talet eller så utan att jag pratar i 150 km/h och inte tar några andningspauser. Men övning ger färdighet. Hittills har vi hållt fyra tal och på fredag är det dags igen. Då är det improvisationstal som gäller, vi kommer då få 40 minuter på oss att skriva samt förbereda ett tal.

Var föresten och dansade salsa med några av örebrobrudarna i lördags. Och fy bubblan vad skoj det var. Jag och Mallan funderar på att ta kursen som börjar v.11 men får se, är ju ganska långt kvar till dess.

Nej, nu tror jag att jag ska kolla någon Disneyfilm innan jag ska sova. Blev riktigt sugen att se nån klassiker som typ Dumbo eller nån sån. Hörs säkert imorron igen,

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Kakkan

Yeeey! Äntligen några inlägg :) Jag läser också retorik just nu, det är kul :D

2012-02-15 @ 22:04:18
URL: http://livetenligtemi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0