titanic,

Ända sedan jag skrev inlägget om nått som får mig att gråta för nån vecka sedan har jag varit sugen på att se Titanic, så det är vad jag har ägnat denna måndags kväll åt. Eller aah först tränade jag, sen kolla top model men sen har jag kollat Titanic. Och gråtit sönder, fattar inte hur jag kan gråta så mycket till samma film om och om igen. Men den är ju så sjukt sorglig att det inte är sant. Fatta att träffa sitt livs kärlek och sedan bara se honom drunkna bort.

Ganska meningslöst inlägg men kände bara för att skriva lite. Vad har jag mer gjort idag då, hmm. Jo jag var till skolan en sväng och jobbade med Irena och Bellsan. Vi är i stort sätt klara med uppgiften som ska redovisas på seminariet på fredag. Ska bara kolla igenom det på onsdag innan det ska lämnas in. Och sen göra en powerpoint och opponering på en annan grupps arbete. Så är egentligen inte så mycket i skolan den här veckan, vilket är ganska skönt. Ledig imorron = sovmorron.

Nu tänkte jag gå och sova, god natt.
MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0