duktig kicka,

Som jag nämnde igår har jag varit ledig idag. Så började dagen med lååång sovmorron. Sen hamnade jag i köket och babbla massa skit med Mallanbrallan nån timme. Sen skulle hon iväg och träna, hon frågade om jag skulle med men nix lägenheten var skitäcklig så bestämde mig för att ta tag i att städa den istället. Sagt och gjort, nu känns den superfräsh igen. Körde på storstädning och skura golven och massa. Rensade t.o.m. avloppet vid duschen eftersom det nästan var stopp, och det var riktigt vidrigt. Var massa äckligt långt hår och blääh.

Aaah, det var min dag hittills. Ska snart laga lite mat sen senare ikväll blir det nog färgning av Mallanbrallans hår. Lite sugen på att göra nått med mitt hår också. Var över 3 år sen jag färgade det sist nu, är lite sugen på att göra ljusblonda slingor, hmm.

MJAO!


Kommentarer
Postat av: Flodis

Vad du har varit duktig. Du kan alltid komma hem hit och städa om du skulle drabbas av städfebern igen...

2011-03-15 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0