Norge,

Hoppas att ni precis som jag höll en tyst minut för Norge för ca en timme sedan. Det som hänt där dom senaste dagarna är verkligen hemskt och läskigt. Terrordåd har väl alltid varit det, men nu känns det extra mycket eftersom det hänt i vårt grannland. Då känns det som det bara är en tidsfråga innan det händer nått skit här hos oss. Det är något som vi är duktiga på föresten, att vifta bort saker som händer långt bort eller nån annan. Men när det händer i närheten eller nån vi känner är det en helt annan sak. Sorgligt men sant. Något mer som jag tycker det här känns extra mycket är att jag haft flera kompisar som varit i Norge och jobbat, tror t.o.m. att det är några som är kvar där.

Aja, tänker i alla fall på er i guleböjernas land.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Leiden

vi har väl haft ett "torrordåd" här! I vintras när den där killen sprängde sig mitt i stockholm, som tur var skadades ingen men vi är fortfarande utsatta.



Läskigt är det i alla fall..

2011-07-28 @ 21:13:58
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Fialotta

Just ja, hade jag helt glömt bort

2011-08-05 @ 11:47:53
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0