i love shoes,

Så i lördags begav jag, Irena och Alex oss till Satin när Nelly.com hade sitt årliga event "High heels" där dom första 100 fick ett par skor och dom 150 första goodiebag. Vi var typ nummer 80,81 och 82 eller något sånt. Så vi när vi kom in fick vi varsina små lappar och fortsätta in i lokalen. Väl inne hade dom satt upp massa glasskåp med skor så man fick kolla igenom, välja och vraka, mmhmmh. Var riktigt kul, vi var ca 200 tjejer som gick där och sukta efter skorna tillsammans med rosa drinkar. När man väl valt vilka skor man ville ha i första, andra och trejde hand skulle man gå till en dator och registrera sitt val. Värsta är att skorna inte kommer förne om några veckor, men det är det värt. Goodiebagen var dock inget att hänga i granen, den var väl helt okej men hade förväntat mig lite bättre.



Bild lånad av Irena


Kommentarer
Postat av: Flodis

Så vilka valde du? Jag gillade de gul/lila mitt på kortet...

2011-02-02 @ 09:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0