goder afton,

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Började med föreläsning i skolan, som faktiskt var helt okej. En ganska inspererande gästföreläsare som pratade om issues management (kris innan det blivit kris). Han tog upp några fall som han själv varit inblandad i vilket jag tycker är intressant. Tycker det kan bli lite tråkigt med bara massa teori, roligare med riktiga fall.

Efter föreläsningen begav jag och Irre oss ner till stan för att shoppa lite och gå på Hindersmässan (en marknad i Örebro) Jag shoppade bara ett svart linne från Gina Tricot, haha. Men har inte fått pengar från CSN än och massa skruffs, hittade ett par skitsnygga vårskor som jag ska köpa så fort pengarna kommit. Eller nä just ja, köpte brända mandlar och födelsedagspresent till Bellsan som fyller år nästa vecka också.

Igår gjorde jag en lite busig sak och bjöd in mig själv på tacokväll hos Systeryster. Så där har jag spenderat denna fredagskväll, i Systerysters soffa kollandes på Let's dance. Tack för maten och en trevlig kväll!

Hmm, nu vet jag inte vad jag mer så signar ut,
MJAO!


Kommentarer
Postat av: Flodis

Det var trevligt och nu har du ju lärt mig hur man ska göra så nästa gång jag inte orkar laga mat kommer jag bara skicka ett sms, nu kommer jag...

2011-01-29 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0