5 januari,

Nu ska jag berätta nått som många av er säkert kommer bli förvånade av, jag har äntligen dragit ändan ur vagnen och köpt gymkort och börjat träna. Den ni. I måndags satt jag och Irena igång och vi tränade faktiskt hela 90 minuter och sen var vi och simmade igår. Känns riktigt bra att ha kommit igång med träningen igen. Bäst var i måndags då jag och Irena skulle träffas, vi hade bestämmt att vi skulle träffas vid gymmet men inte vart, innomhus, utomhus m.f. så det tog ca 20 minuter för oss att bara hitta varanadra. Hade inte med mig mobilen så jag kunde ringa heller. När jag väl kom hem till mobilen hade hon ringt 3 gånger och skrivit ett sms. Så oss på nått sätt att gå om varandra. Igår hände en grej i samma nivå; vi gick in i fel omklädnings rum.


Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0