17,

Hmm, nu har jag kommit till en sån här svår punkt igen. Mitt favoritminne, hmm. Har många favoritminnen. Ett av dom är midsommar för två - tre år sedan med Emelie och hennes familj i Dalarna. Fy bubblan va skoj vi hade. Ett annat av mina favorit minnen handlar om min underbara farfar Svante som inte finns här bland oss längre. När jag var liten brukade vi alltid gå till affären vid Skiljebo centrum och köpa glass och sån där blå liten choklad med en kossa på. Det var en grej vi inte bara gjorde en eller två gånger utan verkligen varje gång jag var där, lite mysig tradition så där. Ett annat favoritminne är när jag och Jocke var små och mamma och pappa väckte oss supertidigt för dom skulle överaska oss med en dagstripp till Åland för att bada lite. Detta var då innan vi hade stugan där så var lite speciellt.




Bild tagen i Kroktjärn Dalarna


Kommentarer
Postat av: Emlutta

Bästa midsommarn någonsin! haha och du kommer tom i håg vad stället heter :D

2011-01-05 @ 14:52:56
Postat av: Fia

Absolut bästa midsommarn någonsin, får se till att köra på en favorit i repris! "I'm to sexy for this boat..."

2011-01-09 @ 16:00:41
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0