tjohoo,

Är fortfarande inte helt frisk men fortfarande på bättringsvägen. Jag äter mer mat, är piggare och mår bättre i alla fall. Enda problemen är väl att jag fortfarande har ont i halsen och hostar äckelhosta. Menmen, är mycket bättre än tidigare.

Vad ska man skriva här idag då? Hoppas att ni alla har röstat, är något som jag tycker är en skyldighet när vi har rösträtt i Sverige. Själv röstade jag redan i torsdags och hoppas på ett regeringsbyte, trött på moderaterna och deras skitpolitik. Och jag vet, borde inte skriva skitpolitik men det är vad jag tycker om deras politik, sorry men det här är min blogg och jag skriver vad jag känner för så länge det inte skadar någon annan, tror knappast att moderaterna tar nån skada av vad jag skriver i min blogg.




MJAO! 


Kommentarer
Postat av: Leiden

jasså socialdemokrat, trodde du kanske skulle vara MP eller liknande...



Jajamensan en morotskaka a la Karin =)

2010-09-20 @ 22:45:45
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0