morron,

Usch, har inte varit uppe så här tidigt sen vet inte när. Eller okej, när jag var sjuk tog jag första omgången medicin vid sextiden, men sen gick jag och la mig på en gång. Nu måste jag vara uppe till tidigast halv fyra, blääh. Börjar kvart över åtta och slutar tre, så idag blir en heldag på universitetet vilket inte är så vanligt för mig. Oftast brukar vi bara ha förmiddagar eller eftermiddagar och sen göra nån uppgift/plugga inför tenta eller så.

Taldags idag igen då, och det har jag blandade känslor för. Igår på dagen var jag supernervös och nojade, igår kväll var jag bara taggad och nu känner jag bara jahapp, när ska jag få det här överstökat nu då? Haha.

Nu ska jag äta min frulle bestående av en liten yoghurt (kan inte få i mig mer så här tidigt på morronen så tar istället med mig en macka också). Ni får ha en underbar dag ute i höstsolen, 
MJAO!  

UPDATE: Ni måste smaka Yoggi dröm - blåbär, en av dom godaste yoghurtarna jag ätit. Den smakade typ glass, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0