höst,

Har fortfarande svårt att fatta att det redan är höst. När jag hade förtidsröstat då när jag var sjuk upptäckte jag dom färglada löven och nu har dom blivit massa fler. Tycker det är lite mysigt med hösten, men det var inte mysigt när jag upptäckte att det var frost igår natt eller idag när jag skulle gå till bussen och det var minusgrader, usch. Vädernissarna har förutspått att det här ska bli den kallaste vintern på 1000 år nu också. Kan inte tänka mig hur kallt det kommer bli då, höll ju på att frysa ihjäl förra vintern.

Talet idag gick helt okej, var lite mindre nervös än förra veckan i alla fall. Efter talen (fick sluta vid halv ett istället för tre som planerat) gick jag och brudarna till campus pizzerian, åt lite mat och sen satt vi där i typ två timmar och bara snickisnackade lite. Var riktigt kul med tanke på att det var ett tag sen vi gjorde nått tillsammans bara så där.



En liten höstbild jag tog nyss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0