27 september,

Är hemma och myser med min mammie nu, lillebror och pappie är iväg på lillebrors hockey som han har börjat med nu igen. Fast nu spelar han inte i vik längre utan sura. Tycker att det är kul att han kommit igång igen, sen kan man ju fråga vem som tycker det är roligast egentligen - lillebror eller pappie, haha.

Har pratat med läraren nu också och jag får fortsätta med kursen, var ju lite tveksamt där ett tag eftersom jag missade en hel del när jag var sjuk. Dock har jag en hel del att ta igen så det blir vad jag ska göra under den här veckan.

Nää, nu ska jag ta och kolla idol igen,
MJAO!


Kommentarer
Postat av: Flodis

Vilken tur att du fick fortsätta. Nu är det bara att plugga järnet. Men tid för Fivel måste hittas...

Hockey nästa onsdag!!!!!!!!!

2010-09-28 @ 15:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0