1 månad,

Jahapp, då var det bara en månad kvar till julafton. Har ett stort problem, vet varkne vad jag ska köpa till folk eller önska mig. Jag vet, i-lands problem men det är så jobbigt när folk frågar vad man önskar sig och inte har nån aning. Miapia har satt deadline till nu på söndag, efter det får man inte önska sig nått och om man inte önskar sig nått blir det ett presentkort på dressman, haha. Att jag inte vet vad jag önskar mig är så klart inte det största problemet, det får väl dom som ska köpa pressenter till mig använda sin fantasi till. Men jag har ingen fantasi om vad jag ska köpa till alla, bläh. Vet vad jag ska köpa till lillebror, men det är allt. Aja, får väl klura lite till på julklappar.

MJAO!



BILD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0